De afgelopen jaren heb ik tientallen klanten begeleid. Graag ga ik ook met jou aan de slag. De technieken die ik je leer kun je direct toepassen en maken je dagelijks leven een stuk eenvoudiger.

De reden dat je op mijn website geen ‘voor’ en ‘na’ foto’s ziet van woningen is omdat het voldane gevoel, de nieuwe energie en extra vrije tijd van klanten niet op beeld te vangen zijn. Daarnaast verschilt het per persoon met hoeveel spullen om zich heen iemand zich prettig voelt. In plaats daarvan kun je hieronder enkele klantervaringen lezen:

“Wat voor mij buitengewoon fijn is, is dat het vertrouwd is. Alles wat weg kan verlaat het huis, heerlijk, geen omkijken naar. Prima werk, Marianne, voor mij ben je een reddende engel. Ik begin zelf weer ruimte te krijgen voor inspiratie!”

“In mijn drukke schema is het een uitkomst! Als wij samen hebben opgeruimd voelt het altijd alsof ik gesport heb. Ik ben moe, maar voldaan. Het heeft wel een stuk veranderd bij mij, wat rust gebracht.”

“Ik voelde me wel bezwaard om jou te vragen mij te helpen mijn eigen spullen op te ruimen, maar zonder jou was ik er nog steeds niet aan begonnen. Ik ben erg blij met het eindresultaat en sta versteld van wat we al in een avond hebben bereikt.”

“Na het overlijden van mijn man heb ik heel veel aan Marianne gehad. Ze heeft alle papieren voor mij in orde gemaakt, geweldig!”

“Rustig en duidelijk uitleggend. Geen vooroordelen en niet de klus overnemen maar bij mij laten. Het was fijn samen te werken. Mijn hoofd is vol door de keuzes die ik moest maken, maar ook leeg en blij als ik naar mijn opgeruimde kast kijk.”

Natuurlijk kun je ook kijken op RatecardGoogle reviewsLinkedIn, of Facebook. Ook ben ik finalist van de Freelancer of the Year Award 2018, met een score van 9.3.

Mijn lidmaatschap van de NBPO, de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers, staat garant voor kwaliteit en professionaliteit.