Werkwijze

Kennismakingsgesprek

Klanten roepen mijn hulp in als ze meer spullen, taken of documenten ervaren dan ze zouden willen. De hoeveelheid is hierbij niet relevant. Het belangrijkste is dat jij hier graag verandering in wil brengen. Soms is de huidige situatie geleidelijk ontstaan, in andere gevallen is een ingrijpende levensgebeurtenis de oorzaak, bijvoorbeeld gezinsuitbreiding, een verhuizing, ziekte of het overlijden van een dierbare.  

Als je benieuwd bent wat ik voor jou kan betekenen, neem dan contact met mij op. Na ons eerste telefonische contact plannen we een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek van 45 minuten. Tijdens dit gesprek bij jou thuis of op je werkplek brengen we in kaart wat je zou willen veranderen. 

Ik kijk hoe ik je het beste van dienst kan zijn en maak een inschatting van de kosten. Je hebt hierbij de keuze tussen individuele begeleiding, het volgen van een training of workshop in groepsverband of deelname aan een online programma. Zo is er altijd een vorm die bij jou en jouw budget past. Als we besluiten samen aan de slag te gaan, plannen we een vervolgstap.

Als professional organiser bied ik graag een luisterend oor. Zo kan ik het beste inspelen op jouw wensen en behoeften. Mijn geheimhoudingsplicht verzekert jou er van dat niemand van mij hoort wat wij samen bespreken.

Werkafspraak

Tijdens een werkafspraak, thuis of op je werkplek, begeleid ik je bij het maken van keuzes. Mijn praktische aanpak combineer ik met coaching. Je leert technieken waarmee jij zelf verder kunt zodat je van blijvend resultaat kunt genieten. Jij bepaalt het tempo. Je zult versteld staan wat we samen in korte tijd kunnen bereiken. Samen scheppen we ruimte. Mijn lidmaatschap aan de NBPO staat garant voor kwaliteit en professionaliteit.

Pakketten

Ben je gemotiveerd om samen aan de slag te gaan en wil je graag snel vooruitgang boeken? Dan is een van onderstaande voordeelpakketten voor particulieren een uitkomst. Voor zakelijke klanten maak ik graag een offerte op maat:

Fnoikie

Dit pakket legt de basis voor nieuwe gewoontes en biedt basistechnieken waar je zelf verder mee aan de slag kunt.

Groos

Met deze uitgebreidere samenwerking ben je trots op de vooruitgang die je geboekt hebt.

Te Warskip

Na deze intensieve samenwerking nodig je thuis graag gasten uit om samen te genieten van het resultaat.

  • Kennismakingsgesprek van 45 minuten, gecombineerd met:
  • 1x werkafspraak van 2 uur;
  • Kleine organizing materialen;
  • Wegbrengen overbodige spullen naar kringloopwinkel;
  • Inclusief follow-up via telefoon, WhatsApp, FaceTime of Skype;
  • Kennismakingsgesprek van 45 minuten, gecombineerd met:
  • 3x werkafspraak van 2 uur;
  • Kleine organizing materialen;
  • Wegbrengen overbodige spullen naar kringloopwinkel;
  • Inclusief follow-up via telefoon, WhatsApp, FaceTime of Skype;
  • Kennismakingsgesprek van 45 minuten, gecombineerd met:
  • 5x werkafspraak van 2 uur;
  • Kleine organizing materialen;
  • Wegbrengen overbodige spullen naar kringloopwinkel;
  • Inclusief follow-up via telefoon, WhatsApp, FaceTime of Skype;

De investering in dit pakket bedraagt EUR 130 (inclusief btw, reiskosten en reistijd binnen een straal van 30 km)

De investering in dit pakket bedraagt EUR 375 (inclusief btw, reiskosten en reistijd binnen een straal van 30 km)

De investering in dit pakket bedraagt EUR 600 (inclusief btw, reiskosten en reistijd binnen een straal van 30 km)

Uurtarief

Het is ook mogelijk losse werkafspraken te maken.

Een werkafspraak duurt minimaal 1,5 uur. Aan het eind van een werkafspraak bepaal je zelf of je een volgende afspraak wilt plannen en, zo ja, na hoeveel tijd. Het aantal afspraken heb je dus helemaal zelf in de hand. Met de technieken je leert, kun je in de tussentijd zelf aan de slag. Hoe meer tijd en energie je steekt in de huiswerkopdracht die we samen afstemmen, hoe je sneller resultaat boekt. Het standaard uurtarief van MARY regelt het wel.nl® voor professional organising bedraagt:

€ 65 (inclusief 21% btw) voor particulieren*
€ 85 (exclusief 21% btw) voor bedrijven*

*) inclusief kleine organising materialen en reiskosten voor afspraken binnen een straal van 30 km. Bij langere reisafstanden wordt 0,19 per gereden km en voornoemd uurtarief in rekening gebracht op basis van Google Maps. De tarieven zijn geldig tot 1 januari 2020. Ik hanteer de Algemene Voorwaarden van de NBPO.

Voordeel

Ben je lid van Uitvaartvereniging Noordhollandse Coöperatie (Associatie Uitvaartverzorging of Uitvaartverzorging IJmond) dan ontvang je extra voordeel.

Vergoedingen

Je hoeft onze samenwerking niet altijd uit eigen zak te betalen. Lees hieronder of er een andere mogelijkheid is.

Werkgever
Een gezonde en georganiseerde werknemer levert een waardevolle bijdrage. Veel werkgevers investeren dan ook in de ontwikkeling van hun werknemers. Een coachingstraject kan worden betaald uit het opleidingsbudget of onderdeel vormen van een re-integratietraject (Wet Verbetering Poortwachter). Bespreek de mogelijkheden met je werkgever.

PersoonsGebondenBudget (PGB)
Houders van een PersoonsGebondenBudget (PGB) met indicatie ‘individuele begeleiding’ kunnen de diensten van een professional organiser hieruit laten betalen. Deze diensten zijn vrijgesteld van btw. Actuele informatie over het PGB kun je vinden op de website van Regelhulp of via je Sociaal Wijkteam.

Ondernemer
Als onze werkafspraak gericht is op het ondernemerschap, is deze voor zelfstandig ondernemers aftrekbaar als zakelijke kosten. In dat geval is de btw (21%) terug te vorderen. Kijk voor meer informatie op de website van de Belastingdienst. Daarnaast is het in sommige gevallen mogelijk begeleiding ter voorkoming van uitval (bijvoorbeeld door stress) te declareren bij je arbeidsongeschiktheidsverzekering. Neem hiervoor contact op met de verzekeraar van jouw AOV.

Bedenk niet alleen wat het je gaat kosten, maar vooral wat onze samenwerking jou gaat opleveren! Als je bewuster met spullen omgaat zul je minder spullen kopen. Daarnaast kun je met de verkoop van overbodige spullen geld verdienen. En rust in je hoofd is natuurlijk goud waard 😉

WhatsApp chat